diumenge, 12 de juliol del 2009

Festa Major Sant LLorenç 10 d'agost

Sant Llorenç, Festa Major!!!
aquest any, no puc ni tan sols
parlar de desengany
Quan el programa arribat
sort que asseguda, ma trobat
es ven cert, de que si no
de " cul a terra vaig jo "
que passa a Sant Feliu?
vull dir, amb la gent...
de Sant Feliu.
No es Sant Llorenç
el nostre Patró?
No es mereix el 10 d'agost
un altre tipus de celebració?
Sardanes a les 7 de la tarda!!
!! I ja esta?
Ni havaneres ni han ja !!!
sort en te Sant LLorenç
i tambe els Sanfeliuencs
De que junt al Senyor, Bisbe.
I 10, 12, o 14 Mossens.??.
No li falti mai l'Ofici
per molt que es parli de crisis!!
A les 12, cada any.
Mentre a fora a la Plaça !!
ja un gran repic, de campanes
Son, els joves campaners...
que amb les seves mans ben fortes
van estirant de les cordes
I dient als quatre vents
10 d'agost, Festa Major !!
SANT LLORENÇ......
_____________

Sempre es bo rectifica
i amb el nostre Batlle
jo acabo de parlar!!

Siiii, que es faran havaneras!!!
ens em de Felicitar?
mes aviat jo diria....
el 10 d'agost, que voldria !!
aquest : mai mes tornara...

1 comentari:

Alfons Expósito ha dit...

Bé, no et pensis, que la Festa de Tardor tampoc és com per tirar coets... Al menys en qüestió de concerts.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...