diumenge, 2 d’agost del 2009

Plaça de la Vila


Amb la nova tecnologia, no se fer gran la que jo voldria )



Remenant ( o navegant )
avui per l'ordinador
he trobat aquestes vistes...
que mai millor, han de ser " VISTAS "
estic dins la seixentena
i crec que tinc dret a sentir pena
Pena? enyorança ? desengany ?
el meu fill diu que (estic aparcada)
30 anys enrere!!
algun amic, també amb diu...
que sa de mirar andavant...
que tot esta progresant!!
però encara el meu cort
fort amb batega
i la " ràbia " es veritat que amb supera;
entenc aixó del progrés !!
ho sento , no i puc fer res...
lo tocant a Sant Feliu
amb crema, tant l'ivern com al estiu.
I al comprovar, com la Plaça de la Vila
per mi ja no te l'encant
D'altres temps, d'altres anys...
quan asseguda a la font
les orenetes voltant
i el broll del aigua...
Deixaves que els teus sentits
sense preses, lentament...
amb un respirar profund
gaudissin de aquell moment...


Mes i tornat a despertar
CREC QUE NO ES POT COMPARAR...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...