diumenge, 21 de febrer del 2010

!¡ SANT FELIU !¡

!¡ pot ser, melangia...soledat
o preguntar sempre, perquè ?.
i no trobar, cap resposta...
Avui, el meu cap volta !¡

Perquè es tot tant diferent ?
de Sant Feliu
jo trobo a faltar...el caliu;

Aquell, sortir a passejar;
Aquell, que a les dos passes,
et paraves a parlar...
Aquell, veïnat
que amb les portes sempre obertes,
mai tenies que trucar.

Ara surts, per anar a comprar...
!¡ sempre amb preses !¡
no et pots aturar
dons, no coneixes a ningú...
i ningú, et coneix a tu...

Avui dissabte, del Carnestoltes,
a la Plaça de Vila
preparen l'enterrament !¡
i que faig aquesta tarda ?.
ma acompanya, el pensament...

Per la Ciutat deu ser bo...
!¡ a Sant Feliu, tot es progres...!¡
mes de això, jo no entenc res...

Però el Sant Feliu , que jo estimo;
que ma vist néixer...
o la Plaça on he jugat...
o aquell carrer, on un petó, mant robat...

Serà o no el progrés !¡
Però de aquest el meu Sant Feliu
pessic a pessic
de Ell, ja no en quedarà aviat....Res.

1 comentari:

Alfons Expósito ha dit...

Hem de formar una plataforma per colonitzar Molins de Rei.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...