divendres, 4 de febrer del 2011

!¡ SENTIMENTS DE TRISTESA !¡

!¡ Obro la finestra
farà un bon dia, el cel es clar
penso, mes no parlo,
No tinc ningú, amb qui parlar !¡

Ja fa dies, que ho vaig notant,
Un sentiment de tristesa,
mica en mica, em va envoltant:

!¡ No tinc ganes de parlar,
lo just, si haig de contestar,
De nou el fet, amb comença a espantar !¡

I quan arriba la nit,
el meu cos, es un neguit
tot posant, el cap al coixí
es pensar...que faig aquí ?
!¡ L'angoixa, ja no em deixa dormir !¡

!¡ El cap despert, els ulls oberts,
pensant...Es que el meu cos, no te sang ?
potser si, però esta adormida,
Que faig...per donar-li vida ?

Potser, el que ja estic fent ?
escriure lo que amb dicte el pensament ?
!¡ Mes aqui, pot importar
el que el meu pensament, amb pot dictar !¡

una paraula ; m'emvolta
com una teranyina espessa,
aquesta paraula es:
Senzillament...Tristesa.

2 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Dudo en llamar con el nombre bello y serio de tristeza, a este sentimiento desconocido cuya dulzura y cuyo dolor me tienen obsesionada. Es un sentimiento tan completo y egoísta que me llega a dar vergüenza, mientras que la tristeza me ha parecido siempre honrosa. Conocía el arrepentimiento, el fastidio y hasta el remordimiento. La tristeza, no. Ahora siento algo que me envuelve, como una seda enervante y dulce, y que me separa de los demás.

Françoise Sagan

Lolita la fotografia del parque Falguera es preciosa, da alegria mirarla.
Un beso.

Lolita ha dit...

GROUCHO, Gracias por tu comentario
me ha encantado Françoise Sagan y
creo que define lo que yo quisiera
decir, con las mas bonitas palabras
y el sentimiento, y talento El cual yo nunca, ni rozaré.

En cuanto a la fotografia permiteme
un poco de broma, debo decir que estoy haciendo un curso en T I C
Falguera de fotografia digital,
(que por cierto es gratuito )
y hay que aprovecharlo...
GRACIAS POR TODO.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...