diumenge, 14 d’octubre del 2012

ALBERT BONET --- JOAN LORENZO


ALBERT BONET --- JOAN LORENZO


!¡ Sobre el documental, que el dia 4 d'octubre,
els dos vareu presentar
El que vull per començar,
es poder-vos felicitar, !¡

moltes hores, de treball,
entranyable, bonic, divertit,
en ell els dos, us heu lluit,

!¡ voldria que no pugueu pensar,
que la meva opinió, te el sentit de criticar,
vaig seguir, el documental,
distreta, i amb atenció !¡

mes al anar avançant,
mes pena, dins meu anava notant,
ben cert que son coses de la edat
a mi aquesta Festa de la manera “ enfocada “
cada any, amb fa sentir, mes “estafada “

veu tenir cura, de preguntar...
els petits, els joves, als pares i el que ho seran,
                                                    però i la gent gran? A cas no contem?

Se que de fer la pregunta, la resposta es la següent,
Festa Major ara Nooo,
Festa Major, es el 10 d'agost Sant Llorenç nostre Patró
no es pas a la meva imaginació,
a Sant Feliu ho marca la tradició,
__la manca de gent, ens diuen ho anul·la però,__

                                            __mes ara tampoc son festes de Tardor__
es la Festa Major petita: o a cas la paraula es mal dita?

Soc gran, es evident que no estic, “ al dia”
!¡ però penso per l'any vinent,
com ja es vist canvia els noms costa poc ( si encara hi soc )
proposaré que es digui ...LA FESTA DEL FOC !¡















 
























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...