dijous, 22 d’agost del 2013

PETITS DETALLS - GRANS CANVIS


PETITS DETALLS – GRANS CANVIS


Potser fa un més potser en fa més
quant el nostre Consistori decidir
posar mans a l'obra i fer canvis de sentit
de algunes vies voltant al carrer Anselm Clavé
potser perquè no tinc cotxe ? A mi em sembla be,


Al nostre Alcalde Sr. Jordi San José
aquesta pregunta jo li vaig fer...
Sr. Alcalde, no creus que aquesta font del “ Petó “
es una veritable M.... i que urgentment
necessitaria una bona remodelació ?.
Potser una “ pintada per poder veure-li millor cara “?


Lolita no et posis nerviosa, arreglarem tot això
esta previst fer-ho ara aprofitant el canvi de circulació


encara que sembli tonta, del tot, del tot no en soc
fa anys, que estava previst, aquest canvi de sentit
també arregla la “Coqueta Font del Petó”


Que no ha estat gracies a mi !
penjar-me cap medalla per res vull jo ¡
un petit collage, si que i fet
per poder apreciar, amb la cara neta
el perquè curiós nom d'aquesta font “ La Font del Petó “

que just te un petit lloc...a cada cantó





















2 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Yo creo que si... que tu opinión sobre la fuente del Peto si que ha tenido algo que ver. Es mas estoy seguro.
Tu sigue asi.
PETONS (Como la fuente)

Joaquín Campos ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...