dijous, 7 d’agost del 2014

SANT LLORENÇ 10 D'AGOST FESTA MAJOR 2014



SANT LLORENÇ 10 D'AGOST FESTA MAJOR !.


Era el any 2007, que interessada jo,
mirava el cartell, de la Festa Major
despertant la meva atenció,
que el citat cartell, de la Festa Major, no en fes menció

10 d'agost, Festa de Sant Llorenç ?
Ara si que no ho entenc !!.?

escric molt malament,
faltes d'ortografia mes de las que voldria,
qui em llegeix diu... ves dient
però tinc clar, el pensament,

no vull sembla, prepotent
Les meves coses “
el meu bloc ho esta dient,

Set son els meus escrits, o set anys millor dit,
que any rere any, adreçant-me al meu Consistori,
mai he demanat, el 10 d'agost Festiu !
però SI, un cartell, dient Sant Llorenç, FESTA MAJOR,
O es que una Ciutat com Sant Feliu
del seu Patró no te el caliu,

Recordo una estrofa, que en el Ofici cantem:

Que no s'apagui el caliu. De la pira del suplici ;
puig de vostre sacrifici la Ciutat de Sant Feliu
n'ha estat beneficiada.
Sou son patró i advocat.
Pregueu per nostre Ciutat i per tota sa contrada!

Ja som al 2014, i aixo que vol dir?
Que altra cop ans l'han colat, ( lo de FESTA D'ETIU vull dir)
Sant Llorenç Festa Major, ( aixo demanava jo )
FESTA MAJOR D'ESTIU, tot seguit en el cartell, es escrit !.

-.Altre cop tinc que fer un crit.!
NOOOOO Sr. Alcalde, ma haurà de dispensar,
de FESTAS...a Sant Feliu. Ni ha per “donar i regalar “

nomes una, una data 10 d'agost Sant Llorenç
FESTA MAJOR...PER HONRAR A NOSTRE PATRO.!




Lolita Carrión 8 d'agost 2014








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...