dijous, 25 de setembre del 2014

HERENCIES


QUE ES...AIXO ?

HERENCIES

De diners, cases, bens, no d'això no estic parlant,
per mi ja una cosa, molt mes importat,
puc dir, talent, virtut, en si “ manetes “
coses que i “ mamat de molt peti-teta “

La meva mare la Pilar era perfecte...fent menjar
en un dia normal, en una celebració, una Festa Major,
superava, tot fent de tot, “ que ja era bo “ molt millor,

dons aquesta “ herència “ no m'ha tocat
cada cop es el meu treball de cuina, un disbarat;
Atenció !- que jo poso voluntat !!.
però la cuina per mi, es territori negat.

Cosa que ja no té cura, estant ja a certa... edat ;

Aquí tenim una mostra,
aquest mati, mans a l'obra i posat;
veiem molt clar “ quin ha estat el resultat “

Que es ?. No tinc ni idea de res.

La primera intenció, “ Roscos de naranja “
( recepte que a Granada, es tradició )
el resultat penso jo...bunyols de l'Empordà ?
Bunyols de vent, ( per quaresma s'acostumen a menjar?
De bunyols de vent amb taronja, no he sentit a parlar ?.
Els primers de la fregida, “eren xurros “ ho puc assegurar,
En quant als “ Roscos “ ? - esperaré si ha Granada, puc viatjar - !.


Seriosament ara dic:
el motiu de aquest escrit, a mi em fa reflexionar,
no som conc-iens, del que una mare fa;
fins el dia que se'n va. - Quant la trobem a faltar- !

Al ser mare jo també, m'agradaria pensar
el dia que Déu amb cridi, que algú amb trobi a faltar !¡







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...