divendres, 24 d’octubre del 2014

LAS ESPINES PUNXEN


LAS ESPINES PUNXEN


Avui 24 d'octubre
fa 6 anys, que una espina
a la gola, es va clavar;
recordant aquest dia,
em costa molt respirar

la imatge avui és viva
seguira viva demà ?.

Es tracta d'un menjador
el meu advocat, i jo
la propietària al costat
també del seu advocat

havia de ser aixi
com que de mi, no es fiava
am Judici constantment, amenaçava;

sobre la taula, un munt de papers
papers que no valen res “
de tot lo signat, ella completament ha passat;

la primera punxada va estar
en el moment que sobre
la “meva taula “ jo les meves claus depositar,
un gest normal, les havia de deixar;

No deixava només, unes claus
deixava una vida, deixava tristesa,
també alegria , buscant mes profund
la meva mare, em deia a cada punt,

els testos, amb flors si són ven fortes les seves arrels
mai es poden trasplantar
si ho fas, igual passa a les persones
sempre s'acaben per assecar

no es tracte d'un drama l'escrit
ni amargada jo estic
intento de reflectir el que sento i vull dir...

cert es que no t'he importància

!.sóc tan sols, aquesta planta
que després, de trasplantar;
veu clar com les seves arrels
ja es comencen a assecar ¡.


Lolita Carrión 24 d'octubre 2014





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...