dilluns, 16 de febrer del 2015

UNA DATA PER RECORDAR ? - PER OBLIDAR ?.

 

UNA DATA PER RECORDAR ?. - PER OBLIDAR ?.

Aquesta pregunta el meu cap,
repeteix sense parar, al anar a dormir, també al despertar,
! Ho intento, segur... a ningú tinc que enganyar ¡

soc la dona mes afortunada, cert, no es pot dubtar,
( en respecte al tema a parlar )

tinc un habitatge, on puc descansar
del fred i la pluja, amb puc aixoplugar
un llit per dormir, una taula on menjar
sento vergonya,¡ de que em puc queixar?.

Avui 16 de febrer, fa sis anys,
que altre cop en aquest lloc la vida
em tornà a començar, mes tinc que confessar
que mai serà una data per voler recordar

gelor, tristor, por, rabia, angoixe, soledat,
soc culpable – jo ho he buscat - ¡
ho puc dir-ho fredament,

per lamentacions, crec que ja no es moment.
La data,?. Molt millor si es borra del pensament !.









Lolita Carrión 16 febrer 2015

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...