dimecres, 13 de maig del 2015

DECADÈNCIA



DECADÈNCIA


Ho sento, no sé la paraula adient
per el que em dicta el pensament

per el que voldria expressar
no se ni com començar

  • -  a veure – de cop, distretament,
en el meu ordinador, m'he topat casualment
d'una rosa, la fotografia, seguidament
m'ha envaït de molt endins, un sentiment

aquesta rosa, mostra sincerament
de la meva vida un passat i un present,

orgullosa, altiva, la meva – joventut, certament -
al passar dels anys, pansida, - comença el deteriorament -
per acabar, torçada, el cap al terra mirant,
signe d'un pas, a pas, que em porta al - envelliment -
el tronc de la rosa, mostra les seves espines,
son les que fan mes mal,
son les que fan mes ferides, malauradament,
em punxent, i punxent, en tot moment !

no se si ha quedat clar, el que volia exposar,
ni jo mateixa, se el que vull explicar,

tant sols se, que alguna cosa m'empeny a escriure,
sense dubtar, de qualsevol tema.
quan un full blanc, tinc a prop de la ma














Lolita Carrión 13 de maig 2015
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...