dilluns, 20 de juliol del 2015

RECORDS AMB CERT...REGUST


RECORDS AMB CERT....REGUST


Ha estat d'aquest, diumenge el mati.
quan abans, de las 9, i anat a la farmàcia Martí,

també es veritat, que el meu cap,
molts cops, no està del tot centrat,

però si ja ho se – se que obren a les 9 -
la fresca del mati, m'ha fet de casa ,
mes d'ora sortir.
Tot pensant, t'esperaràs s'entada en un banc,

l'acció, que era passar, un rato bo,
de sobte s'ha complicat, de debò,

just apuntar, les meves “ parts darreres “ al banc,
el meu cervell, ja estava treballant;

el banc amb cues-tio, es a la carretera Laureà Miró
davant del nº 185, “de la avenida, del Caudillo “
! .Que si, que no estic, equivocada, - si ho sabre jo -

des-de el banc, on soc s'entada,
fins l'ajuntament “abans la principal entrada,”
recordo... ja no puc, apartar la mirada,

Vicenç Martínez, Maria Martí, ( bons amics varem tenir )
en Vicent-et, en Josep, en Jordi,
també, “cal Vicenç del quiosc;”
acostumarem, a dir

abans del quiosc, Apel·les, un sastre
un fotògraf, anomenat Ferrer
( on un jove Blas, feia practiques també )
i l'encant, Marisol botiga de roba, de senyora,
que encisava,” a la gran, també a la jove; “

la porta del darrera, de un bonic jardí,
que per la Plaça de la Vila, a la casa si accedí,

tant sols....be, no ho se, el temps que ha passat ?
Fins que del banc jo i marxat
em costa dir-ho, però perquè, m'ha quedat,
tot el dia, un cert, regust....amarg,?.



Lolita Carrión 19 juliol 2015


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...