diumenge, 21 d’agost del 2016

SIS PASTILLES, INTENTAR DORMIR, I NO MORIR EN EL INTENT


SIS PASTILLES, INTENTA DORMIR, I NO MORIR EN EL INTENT,


Ara just son las, 5'30 hores
d'un diumenge, 21 d'agost

una pregunta, em faig,
el meu cervell, trobara, la explicació?

Sincerament crec que no,
doncs, ell, ( el meu cervell ) està, embotit, turbit, dormit,
buscant una solució,
que en aquesta, Plaça, la del 8 de Març,
no interessa, solucionar, a cap autoritat,

A Sant Feliu, ( la meva ciutat )
el descans, nocturn, es un tema caducat,

Ep!...perdó, segons per qui,
( com per qui els molesta el nostre campanar )

Senyors: del consistori, amb tota humilitat, els demano
que el que passa a la Plaça 8 de Març,
busquin Vostès, ja, la forma de solucionar;

passo, els fets a detallar,
fins, fa poc eren las 4, i quatre – cinc, i una pilota,
han decidit, que per avui, ja estava be,
com son, amos, del carrer,”
a casa podien marxar, i aixi pobres, poder descansar.,
També, la pobre, pilota cansada d'hores, i hores, de botar, botar, botar.....

es un fet que ha estat, avui, demà, tornarà, també, l'altre i el de mes enllà,
de veritat, Sr. Alcalde, la Guàrdia Urbana,
surt de nit a patrullar,?.
(Quant faig aquesta pregunta, solen aixo contestar)

penso, que el meu dret a dubtar, es pot respectar,

soc una persona gran, “ empast-illada “ per en-fermetat,
es que no tinc, el dret de nit- matinada poder descansar,?.
De ser aixi, crec s'aura de mirar, i solució trobar,
ja que tema, del “ cartell ” d'horaris, no acabe de funcionar,”

estic marejada també, enrabiada, el que diré pot molestar,
el cas pot arribar, a obligar-nos als veïns, a un nou impost pagar?
Per el dret a poder de nit descansar?

SI, dic de nit, perquè just ara, els de la pilota, dels matins,
començaran, a arribar,

a tots molt bona nit, perdo bon dia, perdó,
encara no se, si es hora de dormir, o em tinc que llevar.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...