dimarts, 17 de gener del 2017

AL MEU PARE !.


AL MEU PARE !.

Un, cop de vent, un dormir, un despertar...
avui, 43 anys fa, que el meu pare, marxar

un 17 de gener, amb 70 anys, ell, el dia va triar ?.
Any, darrera any, no hi pogut, deixar de pensar,

Sant Antoni, la Festa que ha ell, més li podia agradar,
al matí, cansalada, botifarres.... un bon esmorzar,
l'abanderat, carros, cavalls, i els Tres,Toms, per acabar.
Al migdia, un bon dinar, rom cremat, hi el tortell, no podia faltar!.

Aquest, mati el Padre Ignacio, la Missa,
a Sant Antoni Abad, ha dedicat,
vi-vences , records, que mai s'obliden, a mi han retornat

de escriure aquestes lletres, tinc necessitat,!

Per, tornar a dir, al meu pare,
tot, el que l'estimo, i l'estimat, hi no se el que faria
per tenir-lo encare al meu costat.!!











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...