dijous, 29 de juny del 2017

MATINADES D'ESTIU !.


MATINADES D'ESTIIU !.


son las dues, quant amb mi mateixa tinc que, parlar,
tot dient, “ ja ni ha prou “ cap el llit tens ja que anar,!.

Mes, son les tres, quatre, cinc...els ulls es neguen a tancar,
hi amb torno a mi mateixa, a preguntar que em pot passar ?

El meu dia a dia, am, poso a repassar,
el fet, no es el millor,
la qüestió, es – a mes pensar, menys, descansar -

que amb pot passar ? Quin neguit, pot el meu son alterar ?.

Diuen que, comptant ovelles, el son, pot arribar,
en el meu cas, puc assegurar, mai podria a ningú recomanar,

hi torno, a les ca-boires, tornant el cercle, ha començar,
Es l'angoixa, Es neguit, Es, no poder, respirar, ?.
Es, el tenir , molts problemes, Es, No saber com, solucionar ?
Sento, dins el pit, que en, un moment o altre, “ ha de explotar “

hi em torno, a mi mateixa a preguntar, tractant de esbrinar,
Es...Por !. el motiu, per arribant la nit, no poder descansar ?
Es, el subconscient, que esta pretenent, d'alguna cosa, avisar ?.
Es, el meu cap, com nuvol de turmenta,
mai millor dit qui – el meu son vol alterar -?.

Prou !. Ja ni a prou !, de tant analitzar !.

si les matinades, son llargues, las tinc que passar,
sense, mes voltes donar,
obrir balcons i finestres, que el aire fresc pugui entrar,
que, els mals sons, s'ha d'emportar,

perquè, un nou dia, ara torna a...començar !.













Lolita Carrión 29 juny 2017



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...