dimarts, 8 d’agost del 2017

SANT LLORENÇ FESTA MAJOR 10 D'AGOST 2017



SANT LLORESÇ, FESTA MAJOR !.
10 D'AGOST



Persones que em coneixen,
saben, pel que fa a Festes de la meva Ciutat
la meva “ peculiar manera de pensar “

a Sant Feliu de Festa a Festa, es viu;

cada mes, cap de setmana,
algun barri, carrer, o Plaça, de Festa s'engalana

tenim, com a principals, tres d'elles
que han canviat de nom, ( buscant ser mes originals )

Festa de primavera, Festa d'estiu, i de totes la millor, Festa de Tardor,

OH !.es Sant Feliu, UNA CIUTAT, SENSE FESTA MAJOR ?

Any rere, any, segueixo reivindicant,

Nascuda a aquesta, Ciutat, amb 70 anys, ja he que confessar,
que em costa molt d'assimilar
que sent Sant Llorenç, nostre Patro, no veure la Ciutat,
empaperada de cartells, de Festa Major,

de veritat tant sols 2 cartells a la Plaça de la Vila hi trovat
de bent segur, Joan Lorenzo, els ha col-locat,

per la meva part, he fet fotocopias, “ bustiada “
poques, ( dins la meva posivilidat )
alguns veïns, m'han fet constar
amb arrels profundes a nostres tradicions, ha estat per ells celebrat

no voldria, ningu molestar, es la meva opinio i la volia donar,

per acabar... quant el dia 10, escoltem les campanes repicar,
serán las 12, l'Ofici a la nostre Parroquia, a punt de començar
fem pinya per aixi, al nostre Patró Sant Llorenç,
en la seva Festa, poder-lo honrar






Lolita Carrión 8 d'agost 2017




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...