dimarts, 12 de setembre del 2017

HURACANS, VENTS, AIGUA, FOC...!.


HURACANS, VENTS, AIGUA, FOC !.



( es en moments com ara quan, veigs,
el meu grau, d'incultura, i el poc temps per el tema arreglar )

Imposible, poder dormir,
són las cinc del mati, es inutil descansar
el meu, cap, no em para de mostrar
imatges, esfereidores d'un mon, imposibles d'oblidar,

son fracments, d'huracans, de un poder inmens,
que ningu pot parar

son persones com jo, però com si d'un mal son es tractes,
no tindran, un bonic despertar,

els mitjans, passen i tornen a passar,
imatges, tan horrorossas,
que per un instant, pugui pensar,
no pot ser cert, això no acaba, de passar,!

Però es que mol mes aprop, am foc ara m'he de trobar,
imatges desoladores, d'una terra, d'un lloc,
que els meus peus, han trepitjant,
d'animals morts, de bosc d'alcines, d'un lloc familiar,

ara un foc al seu pas el panic, de la gent,
que veu, tot una vida cremar, mai podran olvidar!

Huracans, vents, aigua, foc, morts
tot es per pensar, amb tot,
qui pot, posar el cap al coixi ?. Dormir - descansar !.











Lolita Carrión 12 setembre 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...