divendres, 17 d’agost del 2018

MANEL CARRION PERELLO ( Memoria Historica )



MANEL CARRIÓN  PERELLÓ ( Memòria Històrica ? )

Manel: com  m’ha acostuma, a pasar
molts objectes, papers, tinc costum d’acumular,
fa dies, que de un  “ tema “ em rondaba , comentar,

es tracta, de un programa de “ FIESTA MAYOR “,
en, el qual, una “ entrevista “ teva varen publicar,
es, del any 1973, en se Tu, President del “ Centre Parroquial,”
van pensar, que podria, interessar.

Manel: certament, els teus, llavors 40 anys,
en cada, pregunta,- resposta, la teva força vares, demostrar,
y boniques paraules, el periodista, et dedicar.

DEDICAR, és just,  la paraula, que vull expresar,
SI, del “ Centro Parroquial “,  també, de tu, com germa, vull parlar,

part de la teva vida, a Ell al “ Centre,”  vas entregar,
sempre, problemes, reunios, buscar solucions...
tots, sabien que amb el Manel,  si podia comptar,
quan,  els anys passen, un President, a la “ sombra “ vares estar.

Si, és cert, que una medalla,  D’or, per la teva labor, et varen entregar,

MANEL, i ….ja està ? així,  la historia ha d'acabar ?.

el Novembre, de 2017, va ser el teu traspàs,

Decebuda, amb el ”  Centre Parroquial,” no puc,  deixar d’estar,
no, esperaba d’ells ( reconeixements ) pero si, un acte,  un condol,
que per res, van demostrar, ( tot,  que amb algun membre, de la junta vaig parlar )

Manel, el “ Centre,”  la teva, vida et marcar,
tinc una forma,  per poder, comparar,
diuen - dei-en, que un pare, pot  mantenir 12 fills,
una entitat com “ El Centre Parroquial  ”
no haurà,  de tenir cura,  per una persona,
que desinteressadament, , fins el seu final, el cor,  hi deixar ?.


Manel: dema 18 d’agost, hauries fet 84 anys, un aniversari trist
el primer, que un peto, jo no et podré  donar,
el primer, que més,  que mai trovare, al meu germà  gran, a faltar,

Lolita Carrión 17 d’agost 2018
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...