dimecres, 10 d’octubre del 2018

FUM, FUM, FUM,




FUM, FUM FUM,


No, que no, la Nadala no vull cantar,
Faig  referencia al fum, al fum que m’haig d’empassar,
Si al carrer, aquests dies, vull sortir a passejar,

Arribant l’octubre ja puc, tremolar
Aquesta Festa Major “ PETITA “
Que de “ petita “ amb van ensenyar a celebrar,

Celebrar, també una gran Festa,
la meva mare tenia per nom Pilar,
passen els anys ? passem nosaltres ? no soc capaç d’esbrinar,

ara aquesta Festa inventada, el nom es podria canviar,

crec que al no ser, Festa Major Petita, tampoc Festa de Tardor,
sempre segons, la meva opinió, veig “ cap relació”
Festa del Foc, crec sincerament, que es podria anomenar,

Diables de...Diables de...seguissis ...tabalada ... trabucaires,
Altre cop diables de ... correfocs ... fum, fum, fum,
Que es posa dins de la gola i no et deixa respirar,

El jovent, també els petits, per ells son dies divertits

El Sr. Alcalde, el Sr, de cultura, Regidor ,
Ens presenten les Festes, lo millor de lo millor, de la Tardor,

Referent a mi, la invitació tinc que agrair, també dir,
com no vull pols .... no vaig, a l’era soc mes de flors, de...primavera,



Lolita Carrión 10 d’octubre 2018

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...