divendres, 25 de gener del 2019

SI, NO, SI, AQUESTA, SI SOC JO !¡.


MIMOSA: FLOR D'AMISTAT

SI, NO, SI, AQUESTA SÍ, SÓC JO !¡.

Potser perquè tinc molt fred,

el desencadenant,  ha estat un ram de mimosa
de sempre i pensat, que quan veig la mimosa,
ve lligada, a una primavera, que ja s’anuncia formosa,

avui potser perquè ting molt fred, tinc els pensament gelats
tant que només, amb ve al cap, tots els anys, que han passat,

desde aquell, any 2006,  que papers varem firmar
per un pis, de “ Protecció Social “ poder solicitar,

( el cert per bé - o - per mal, en el sorteig, d'un pis, la sort ens tocar )
( parlo de sorteig, parlo de papers, tràmits, nervis, al hora de sorteja )

“ SE, DE ALGUNES PERSONES…QUE  D’ALTRES, ELS AGRADA PARLAR,
VULL QUE QUEDI MOLT CLAR,
NI,  A DIT, ( DE DEDO) NI PER EL MEU COGNOM, EL PIS ENS VAREN DONAR “

Com avui escric, amb els pensaments gelats, crec estar,
amb condicions òptimes per poder afirmar,
de saber jo, el que amb vindria, el que amb podia pasar,
ben segur, les circumstàncies m’ha, haurien, fet renunciar,

en el fons, però molt al fons, soc diria ...dura de pelar ?
no m’agrada que em molestin , pero tampoc molestar !¡

mes no son” Flors ni Violes”, tampoc la Mimosa, està clar,
el motiu de les cabòries cada matí al despertar,

es saber, el dia a dia, quina jugada més tindre que jugar.
potser alguna factura ?. la podre pagar ?,
las finestres si no encaixen ? tant de fred he de pasar ?.

cansada, de tot, el que de portes, endins he de passar,

PUC DIR MÉS FORT, PERO NO MÉS, CLAR
QUE  FA 72 ANYS, QUE PORTO EL COGNOM, QUE EL MEU PARE AMB DONAR

QUE CAP DIT ( DE DEDO ), NI EL MEU COGNOM ,
RES ENS VAN - REGALAR -.!¡



Lolita Carrión 25 gener,  2019
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...