diumenge, 8 de desembre del 2019

DE PROP O DE LLUNY CORPUS AL JUNY...



DE PROP O DE LLUNY. CORPUS AL JUNY…
PERQUÈ NO, DESEMBRE, A SANT FELIU ?.

Es el que vaig pensar, ahir al sortir a comprar,
quan amb cura, havia de caminar, per no relliscar
amb una gran catifa, de fulles al terra, amb trobar,

Se, que ha plogut, ventades molt fortes hem tingut
lo estrany, per lo que he vist, a la Ciutat,
que la curiositat, m’ha dut a fotografiar,
es que ho trobo complicat, 
pot ser, que la meteorología,  saben, que ara anem per barris, a la Ciutat,
amb un barri, o bé en un altre, deixa caure mes, roxats ?

mirant fredament, reconec que no entenc res, o potser, si ?.
però tinc mandra d’esbrinar, si rebusco, que puc trobar ?.
això ja ho se, PROTOCOLS, la culpa, si jo arribo a relliscar,
preguntant, pels protocols, res em costaria esbrinar.

com m’agradaria al meu Sant Feliu, poder retornar.
em pregunto, sovint  on visc ?.
ho sento però la resposta, que voldria,  no puc trobar.








Lolita Carrión 6, de decembre  2019

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...