diumenge, 27 de desembre del 2009

ENTREGA CLAUS ANSELM CLAVÉ



Dia 17 entrega de claus davant Notari:
dia 19 entrega "oficial" i "foto" amb el Sr. Alcalde !!
ha pasat un any
però no, el meu desengany !!

l'Antonio i jo, sovint amb parlavam !!
Estaremos bién, ya lo verás;
i " si marcho yo "...
algo tú tendrás !!

El pis ell, no el va veure pas;
dons el juny, ja va " marxar "...
Jo....molt sola, vaig quedar!!

el desti, moltes vegades
ens porta males jugades
i amb un fort CRIT!!, vull dir...
d'aquí, tinc, que fugir, fugir,!! fugir!!...

però la soledat m'envolta
i dolçament, molt suau.... amb diu!!
!! Sortiràs despres, de morta...

!! Si com morta jo estic !!
el meu cor se esta assecant...
i amb pedra, se esta tornant !!

Som a Nadal, avui Sant Esteve;
!! N0, ja cap sentiment, de part meva
ni pessebres, ni nadales...
ni les reunions familiars
A mi, !! res no m'altera !!

sembla que aquest any de sobte;
jo de un núvol he baixat...
i al tocar de peus a terra
fins i tot, he comprovat !!

que ni tan sols, una llàgrima
dels meus ulls.
Sa ma escapat...
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...