dissabte, 5 de desembre del 2009

" VA DE RETRO "

Aquest mati, mentre esperava per creuar
com si de una pel'licula es tractes
!! ho he vist tot tant diferent !!
que tot i estan, una estona parada;
no i conegut ni a la gent
que en aquell moment passava...
AVENIDA DEL CAUDILLO, 178
aquesta era la adreça;
però i la casa? I la "vantalla"?
que segons la meva mare
cada cop que plovia, i l'aigua baixava...
a terra ens la tirava!!?
la entrada gran, molt gran
el menjador, el rebost...
la cuina i bany!!
dons a la pica, ens fregava
la mare,els genolls
amb un " fregall "
desprès la sortida al pati
!! la comuna !!
amb un " ganxo " i paper de diari
en cas que fos necessari...
el " celler " i allà, un safreix
gran...que a l'estiu fins et podies banyar...
i ja al final... " el galliner "!!
pollastres,conills, coloms...
( i tambè alguna "rata" )
mes de un cop i vam trovar...
a dalt, les habitacions
alcoves, portes, racons...
i amb una, vaig neixer jo
la Sra. Conxita, en el part
a la mare va ajudà
mentre a "CAL CORRONS "
la "sirena", no parava de sonar
no em deixo de preguntar...
perquè tan ha de canviar?
es la vida? som nosaltres?
els meus records, estan vius...
i dono Gràcies a Deu !!
perquè el meu cap, no esta vuit
i puc recorda la casa;
de: AVENIDA DEL CAUDILLO, Nº. 178
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...