diumenge, 10 de gener del 2010

CARTA ALS REIS MAGS !!

Ho tinc molt clar, de " Politica "
no es el meu costum parlar.
No i entenc res, i vull deixar-ho clar;

No tinc estudis,...soc ignorant...
soc tan sols, una persona gran;
de caracter inquiet...
poques hores de dormir
moltes hores de pensar
i com ara, divagà !!

I crec jo, a cas no son els Reis una... il-lusió ?
camviarà la situació, si tot es una ... il-lusió ?
No son infants, son persones grans;
que demanen al Reis
coses molt importants !!

I torno a pensar, si els Reis son ... il-lusió
es pot resoldre, la situació ?
de il-lusións, tots en tenim
jo voldria...escriure ve amb català
però vaig neixer en una època
que ni el podiem parlar !!

ja un altra cosa, que demanar jo voldria !!
i es, no llegir o escoltar...
a cap persona, en lloc de parlar, insultar;
i això malauradament;
passa a cada moment...

ja una paraula, per mi maleïda
i no es altre, que et diguin " agressiva "
Als Reis Mags...
tots podem, alguna cosa demanà !!
jo demanaria, i també diria...

Senyors que ens governen
SI... dialogueu...dialogueu...!!
però de cap manera, per favor...
No permeteu, que d'un al altre.
Us insulteu !!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...