dissabte, 9 de gener del 2010

DIA DE REIS !!

FINAL DE LA TRIOLOGIA, " DIA DE REIS "

El dia de Reis, posa punt i final...
a les Festes de Nadal !!
cada una, te un encant
si jo una, tingues de triar.
Seria, el Reis sens dubtar !!

!! Ho dic de debò !!
la he viscuda sempre
amb molta il-lusió;
cap trauma, he tingut;
quan la veritat, jo he sabut !!

Ven al contrari...
tinc que agrair, als meus pares !!
que aquesta, il-lusió
me la fessin viure
des de, aquell instant...
que jo vaig tenir un us de raó !!

Tampoc puc, ni vull oblidar...
la por...el misteri...la il-lusió
el poema, en la mirada...
del meu fill, al obrir la porta !!
i mirar prop del balcó;

Crec que no ja res
per poder comparar...
amb la boca oberta de un infant;
mentre la Cavalcada
prop d'ell, va passant !!

Al escriure això, en el foli blanc...
sento que les llàgrimes
per les meves galtes
amb van relliscant !!
i ja en el llit, no puc respirar !!
però estic segura, que arribant demà
ven prop del balcó, alguna il-lusió.
Jo he de trobar....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...