dilluns, 18 d’abril del 2011

!¡ SETMANA SANTA 2011 !¡

VERGE DELS DOLORS

Avui un dia mes
Sento que la tristesa ma envaeix
Mes no estic estranyada
Quasi be ja estic acostumada

El meu pensament
no reposa ni un moment
Mes no per ser positiva
De tot veig la par, negativa

Setmana Santa? Es de debò
A mi amb sembla, la Festa Major
_Que la maleta, tinc que preparà
_ Una bona oferta, he tingut la sort de trobar
I no sents d'altre cosa parlar;

El primer desengany,
El Diumenge de Rams, ja el vaig tenir
Al veure les Palmes de tots colors, tenyides,
Vermelles, Verdes, Roses...
Perquè han de camviar totes les coses?

Una Imatge he buscat
de la Verge dels Dolors i la he trobat,
El divendres va ser el meu Sant
I el mes proper,
Ni Es recorda que va ser,

!¡ Es L'aniversari, el que sa de celebrà !¡
Dit amb to tant despectiu;
i alhora autoritari
Que el millor es no contestà

Avui el dia ho he dit, es trist
Potser amb sento gran i cansada
De tanta cosa cambiada?

El Divendres Sant a casa,
No podiem ni escombrà
I el que feies, al sortir del Oficis
Anar a la Pastisseria, i les Mones mirà
I així tenir-la triada, per fe-li al Padrí comprà

Son Somnis de la infantesa?.
Voldria jo tancà, els ulls, i no torna a...Despertà
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...