dijous, 17 de gener del 2013

UN PETIT HOMENATGE

 

UN PETIT HOMENATGE

!¡ Avui, quan fa just, 39 anys
de la mor del meu pare,
voldria dir amb veu clara,
el que jo li estimat, i quant l'estimo encara !¡


De moment he buscat aquesta foto,
al mirar-la, dintre meu, un pessigada, noto,
tenia aquí, vint-i-tres anys,


tres anys de “mili” va fer,
a Alhucemas, pot ser ?
Aixo massa clar, no ho tinc,
però. sé que lluità contra el sanguinari,
Mohamed, Abb el-Krim;


es casar amb la meva mare,
als trenta anys, nou anys, més que ella,
i aquests, 39 que ell falta,
els tinc presents, com si fos viu encara,


!¡ era un home, bondadós, treballador gents nerviós
d'ofici, forner, però el camp era la seva passió
cada any per Sant Antoni, a casa Celebració,
Els Tres Toms, un bon dinar,
rom cremat, i el tortell de massapà


i amb un dia com avui,
la mort el va triar...i se'l va emportà
a casa meva, just en el dia d'avui,
no ja res, per celebrar:


!¡ amb mi la vida, massa ve, no s'ha portat
pot ser que jo, segur també i fallat,
però, que donaria avui,
per tenir al meu pare, al meu costat

i lo passat...passat.!¡















Posted by Picasa

2 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Bonic l´homenatge al teu pare.

Lolita ha dit...

gracias, al leer tus comentarios
al menos se que una persona
entra en mi bloc,Por cierto, groucho, " hay una cosa que te quiero decir "?.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...