dissabte, 11 de maig del 2013

EXPOSICIÓ NACIONAL DE ROSES I LA FIRA


L'EXPOSICIÓ NACIONAL DE ROSES I LA FIRA

 
Al veurà avui la portada de elbutlleti
hi pensat que es el que no em “quadre” aquí ?.

Exactament diu aixi,
La ciutat es prepara per viure
l'Exposició Nacional de Roses i la Fira !

Perfecte es el que acostumem a celebrar
de bastants anys ansa,
també junt amb alguna cosa més
que de mica en mica, s'ha anat afegint després
aquest any al tornar a fer la desfilada
crec que es quelcom encertada.

Però com hi dit al començar
de elbutlleti, al programa
estic completament desquadrada ¡

no dubto pas de que el nostre Consistori
se li hagi passat d'allarg
que just estem en el mes de maig,

que es evident que la Festa de la Tardor,
es en el mes d'octubre quant la Ciutat celebre
a no ser que torni a estar traslladada ?
com passar ja una vegada
amb la nostra Festa Major,
vull dir la de Sant Llorenç de la Ciutat nostre Patró !¡.

Valls, diables, correfocs, tabalades,
i com no botifarrades, sardinades...
teatres, titelles, concerts...
per acabar de arreglar
fins castell de focs d'artifici també es farà.

Jo ja no entenc res de res ¡

es cert, els carrers s'ompliran de gent
demostrant que estan contents
amb el nostre Ajuntament,

en quant a la meva manera de pensar
potser negativa,  no ho tinc que amagar
la meva opinió puc donar
de una altre manera viure a Sant Feliu
des de molt petita em van ensenyar.

Però també se que en aquesta vida
el ball que toquin, si, ho si s'ha de ballar ...













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...