dissabte, 26 d’octubre del 2013

AHIR 24 D'OCTUBRE !.


AHIR 24 D'OCTUBRE

Ahir apenes, vaig dormir
el meu subconscient m'ho va dir,
ho vaig saber, en llevar-me al mati !

24 d'octubre, cinc anys han passat
cinc anys que el destí, tot ho ha canviat,
Vaig entregar claus, sense mirar enrere,
d'un cop de porta, es tancar per sempre,
mes de quaranta anys, que deixava al meu darrera !.

Que te per mi el carrer Joan Maragall ?
Que incapaç soc de passar-hi
molt menys per davant, del 81

que per cert no hi viu ningú”

al llarg de la vida, i anat comprovant
la importància, de paraules de gent mes gran,
cansada estava de sentir, sempre a la meva mare dir...
les persones som plantes, quant a una certa edat
SI aquesta planta, es trasplante o mor
O han de passar molts anys, perquè poc a poc es baixi arrelant,

de fet m'ha esta passat ara, el que en aquell moment pensava
vaja quina bajanada !.

però quant sens que l'angoixa, ja no et permet respirar
que de un moment al altre tot s'ha de acabar
quan sents el cor, bategar molt fort,

tancant els ulls, cada clau, cada rajola, una rialla, un plorar
sento que un tros, de la meva vida
allà per sempre es quedar,

després de cinc anys, que jo com a planta em vaig trasplantar
no em vull jo sola enganyar, ni una petita arrel

avui, no s'ha començat ha arrelar !¡.











 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...