dissabte, 26 d’octubre del 2013

DANDELIUM


DANDELIUM


En el 163 de Laureà Miró
quant passo m'encanta mirar el seu aparador
es una petita, botiga que en aquest mes s'estrenat
On ?, a la meva Ciutat, Sant Feliu de Llobregat !.

Tot son petits detalls, “ cucades “ amb gust triat i posat
que et quedes bocabadat, un cop a dins has entrat,

Mira aixo !. I aixo també, i això que deu ser ?.

Vas mirant i transportant, cada racó d'una prestatgeria
penses aixo jo m'ho emportaria,

que si botons de colors, tant finament decorats
com si fossin caramels, amb xocolates pintats
coixins, pots de llauna decorats, cintes, roba,

jo vaig mirant em cara de “ bova “

es ven cert que la persona, que la botiga ha posat,
no puc negar, sentir per ell, certa debilitat
es amable i educat de molt jove li tractat
gairebé de nen, si el que dic no li ofèn !.

Però de que m'ha estic embolicant ?

Era de la botiga, del que jo estava parlant !
es el que passa, quan et fas gran
tot ho acabes enredant.

Tor-nan a reprendre el fil,
vull dir que a la petita botiga
ja quantitat – varietat, de cordill
també si dolços vull preparar
motlles, blondes, estris, i puc trobar

com ja hi dit al començar
a DANDELIUM si ha de anar
encara que de moment...per mirar
després vindrà el comprar.

Una ultima cosa diré, es per tu: Lluís Xufré
desitjo que aquest projecte de tot cor, et vagi be !¡,




T'estimo

Lolita Carrión 25 d'octubre 2013

















1 comentari:

Joaquín Campos ha dit...

Bienvenida una tienda nueva, hay que ser valiente.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...