dijous, 26 de juny del 2014

PORTA D'ACCES AL PALAU FALGUERA



PORTA REIXA TANCADA ACCES PALAU FALGUERA COSTAT  SR. SINDIC


31 de maig Pou de Sant Pera oberta, porta Palau tancada paso dos cops 10'30, 12'30

4 de juny “ “ “ “ “ “ “ 15'30, 17'00

5 de juny 12'00

6 de juny 11'15

7 de juny 10'30

9 de juny porta gran de ferro entrada tancada 2 portes, reixa tancadas 10'15

13 de juny paso tres cops, porta tancada 11'15, 14'00, 16'00 hores

20 de juny porta reixa 11'30

21 de juny les dues portas tancades 12'00

23 de juny porta tancada, ( també mercat tancat vigília festa ) ? 11'30


A la atenció del Senyor Regidor, Manel Martínez,

Senyor bona tarda, surto molt poc de casa, ( però serà casualitat que surti quant surti
la “ famosa porta “ esta tancada ) tal com jo li vaig comunicar i cosa que vostè em nega,
tot dient, que la porta esmentada “” SEMPRE ESTAVA OBERTA “”
que si era tancada, aquell dia era d'agut als treballs de neteja per la Exposició de Roses.

No es la meva intenció, comprovar qui te raó, si vostè o be jo amb la qüestió
remeto una petita “ mostra “ del tema.

No obstant, si que li agrairia una petita resposta a la meva pregunta:
Es Propietat Privada el passadís ? De ser aixi res a dir,
Es un pas viable per la població; ? De ser aixi li demano per favor si aquest tema esta 
a las seves mans,  tinguem tots els ciutadans  accés de portes obertes.

Gracies, i salutacions,

Lolita Carrión



Sant Feliu de Llobregat, 26 - juny - 2014






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...