dimecres, 22 d’abril del 2015

AMICS@


AMICS@

avui al sentar-me davant, l'ordinador
estat al llegir el correu,
el que em porta just, a fer aquesta reflexió;

Es l'escrit de un noi,
mes jove, que el meu fill
en resposta, al meu correu
i a paraules, que li dic,

el tex vull compartir
l'escrit comença aixi:

Hola Lolita, ni per un moment
pensis que perds un amic
perquè un amic, es aquell
que et seguira fent costat
encara que no comparteixis
els seus interessos.
Els amics els compto
amb els dits d'una ma...em sobren dits
Un amic es aquell que encara com jo
que li posis kilòmetres, de distancia pel mig
saps que podries trucar
si tinguessis un problema
Ni per un moment pensis,
que has perdut un amic;

perquè jo Lolita també t'estimo

una abraçada ben forta

Cert que i quedat sobtada,
no pas per enviar-me una abraçada,

aquest t'estimo, que m'ha deixat ben “ tocada “
t'estimo, un sentiment ? una paraula ?
- es tant important, sentir-te estimada -

el sentit de l'amistat
amb les paraules escrites
es com jo li defensat;

la paraula amic@, no costa de pronunciar:
però es ven cert que sobren dits d'una ma
quant amb verdaders amics@,
has de comptar...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...