dijous, 2 d’abril del 2015

CAL TENIR MOLTS.....



CAL TENIR MOLTS........



És cert aquesta setmana,
necessitem tenir ous, com aquesta muntanya,

Seguint tradicions anomenaria
dels ous, la setmana:

Plats que amb ous la meva mare ( la Pilar ) preparava;

Dijous Sant: la carn a casa, ni entrava,
ous, cigrons, carxofes.... la cassola desbordava,

Divendres Sant: el bacallà, els ous,
en la nostra taula mai faltava
de mil maneres, els plats preparava,

diferents truites, per sopar...

( Com ja he dit aquests dos dies,carn no es podia menjar )

a tot axò cal afeixi:
tot el veïnat cada tarda de la Setmana Santa
per fer mones a casa meva s'apuntava.

Els ous entre altres coses, son el principal
producte per las mones preparar.
Las rialles, els olors, - si els pogués recuperar - ,

Em vaig fent gran:

però cada dia dono gràcies a la meva mare ( la Pilar )
perquè dins meu, les tradicions,
que em va ensenyar a viure -. inculcar -,
no he deixat encara avui,  de fer i de,  ! Recordar ¡¡











Lolita Carrión 2 d'abril 2015 ( Dijous Sant )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...