dissabte, 7 de novembre del 2015

ET VISITA EL METGE ?, O PARLES AL ORDINADOR

foto d'intern-et
                                                                                                         
ET VISITA EL METGE ?. O PARLES AL ORDINADOR ?

Aquestes, dues preguntes,
no, em deixo, de qüestionar;
quant, després de sis, mesos de esperar,
surto, de la consulta,
igual, com acabo, de entrar,

es complicat, ho intentaré de explicar

es tracte de un dr. Endocrí
fa mes....de vint anys, que em visita a mi,
mes aixi ha estat la visita de ahir,

Bon dia Dolors, com anem ?
  • dons , anem, dr., anem,
  • en aquell mateix moment, vaig deixar de ser, una pacient,
  • ell, anava preguntant, i jo anava dient, com ja passa últimament,
  • ell, anava teclejant, l'ordinador,
  • tenim, analítica pendent ?.-
  • Si dr. La ultima de aquest mes precisament.
  • Ell, continua teclejant, amb l'ordinador tot parlant, -
  • ! vaja , amb principi l'analítica, res nou ens diu, -
  • alguns, nivells han variat, però cap disbarat ,-
  • com sempre, la Glicohemoglobina ha pujat -
  • ja esta anotat, la nova quantitat, de insulina he pautat -
  • ves al taulell, visita per quatre mesos t'he demanat -
  • LA VISITA S'HA ACABAT,
Moltes gracies, dr., li allargo la ma,
ni s'aixeca, ni treu els ulls, del company, l'ordinador;
allarga el braç i em torna la salutació.

Ara be, la meva frustració,
cinc hores, varen passar, entre el anar, esperar, i tornar,
surto, de la consulta, sense poder consultar,
( amb un dubte, consulta, vol dir que pots, preguntar ? )
si pots preguntar, la resposta, mirant la cara, no et poden donar ?
Millor, deixa-ro, estar,

però, anem a pams, ja un motiu per ressaltar ¡.
!. en lloc de sis, mesos...tan sols seran !!.quatre, !!
els que tindre, que esperar, per amb el dr. ordinador, tornar-me a trobar,
! gracies, !. gracies,¡ dr., per la meva propera visita, dos mesos avançar,

quatre mesos,? De veritat, es temps acer-tat ?.
per saber, de la insulina, amb la nova pauta, el resultat ?,

també, pot ser que el dr. ( ara ordinador )
veien, la vida com li han canviat, ( set, minuts per visita, li han donat )
estigui, del tot, com tots !!..Fastiguejat,





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...