dijous, 28 de gener del 2016

MIMOSA.....


MIMOSA...

Es diu, que estem, en un Nou Any,
crec, que es completament, un engany,

es diu, que al any... començar,
nous reptes, tenim a la ma, per considerar,

fent val-ants, el mes de gener,
ho veig, tot tant clar, del nou any, res puc esperar,
el meu destí, es vegetar, i res ha de canviar,

s'ha de sortir, s'ha de caminar, s'ha de parlar,
que, poc costa, aconsellar,
es bo d'agrair, la persona, que be, et vol, animar,
per deprès continuar,
ets tu mateixa, qui el teu anim, has de procurar aixecar,

paraules, fets, que jo mateixa,
en algun, moment. No i deixat, de recomanar,
però que soc, en mi, incapaç d'aplicar,
el cap em vull, de contradiccions, d'històries,
que ni jo, em se explicar,
busco racons, que no se, trobar
coses positives, que de ven segur, m'han pogut, passar,
però l'ombra, no deixa, el sol entrar,
i la tristor, envaeix, amb un... tant m'ha fa,

No obstant vull, un fet, reflexionar,
si es cert, que no m'agrada, el color groc,
perquè, al veure, una mimosa, no puc d'ella, els ulls apartar ?

Pot ser, que un acte senzill, com una flor,... mirar
l'esperança, ha de portar
que ara Si, el 2016 per mi, acaba de començar ?.











Lolita Carrión 28 gener 2016

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...