dimarts, 5 de gener del 2016

NIT DE REIS 2016


NIT DE REIS, 2016


BUSCANT MOLT ENDINS


fa anys que en arribar aquestes Festes de Nadal
penso, tant s'ha-val....

però, no es cert, menteixo, !
buscant molt endins, ja un dia molt especial,
millor dit, una nit, la del 5 de gener, no te igual,

la Nit que tres Mags d'Orient,
saben si has estat, l'any, rebel, o obedient,
tindràs, carbó, si has estat rebel,
o be, un regal, que et farà, content,

estic convençuda, soc un arbre sec;
buscant molt endins,
tinc, un tendre arrel,

un munt de records, de nassos vermells,
dalt la vorera, de la carretera,
bufanda, gorra, guants, i fanals,

Ja vénen , ja vénen,... tirant caramels,
el meu pare en cull, jo, sento orgull,
en tinc un munt, no en menjaré, ni un;
el Rei, Baltasar, es qui els ha tirant,- quin tresor mes preat,- !.

Buscant molt endins,
60, anys enrere, se que a la infantesa, podria tornar,
son fets importants, qui sap, l'any vinent...podré recordar ?.!

Buscant molt endins, avui si recordo,
no vull, pas res, deixar passar,
ara mateix, al balcó...les meves sabates, jo, vaig a posar, !.










Lolita Carrión 5 de gener 2016
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...