dissabte, 13 de febrer del 2016

UNA CLAU, POT CANVIAR UNA VIDA ?.


UNA CLAU, POT CANVIAR UNA VIDA ?.



< Si vols viure, el que no has viscut.
Has de tornar al moment que has nascut >

el Sr. Juan Antonio Vázquez, fa set anys,
com Alcalde, m'entregà, una clau,
una clau, per obrir un mon, d'il·lusions, i desenganys,

començar, en un lloc nou, sola, sense el meu fill,
sense, el meu company,
em trastornar, una vida, fins llavors de 61, anys,

passant, de tenir una família, a tenir buides, les dues mans,
fer el gran teatre, fingint, que tot, era molt millor, que abans,

pensava – penso, passant les hores, mirant tot el meu voltant,
que fai aquí ?. Cada hora, moment, instant,

obro balcons, vull respirar, aire fresc, ha de entrar,
al vent, vull preguntar.
on es escrit ?.- es el meu crit,

una clau, tant sols una clau, pot tota una vida canviar ?.

NO, deixat estar, deixat, de capficar, tot es mes clar,
que els núvols, que et solen, acompanyar

Es tant sols deixar-te anar, mai deixar, de somiar,
molt menys, deixis de recordar,
els records, estan amb mi,escolte, deix-els ....parlar !.










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...