dilluns, 7 de març del 2016

PETITS RECULLS DE LA MEVA CIUTAT


PETITS RECULLS DE LA MEVA CIUTAT


Si, es cert, que en aquesta ciutat soc nascuda ?
perquè es ella per mi una gran desconeguda ?

Vaig néixer, al Va i Ve,
aixi consta en un paper.

Ara, davant d'un full en blanc;
vull dir, perquè la meva pell s'eriça
vull, plasmar-ho en ell.

Sento que està, tot regirat, a la meva ciutat;
passis, per on passis, carrers...places...veïnat;
( no entraré, en el tema del veïnat, requereix un punt i a part )

al anar, caminant vaig pensant :
aquí havia... aquí estava...aquí vivia...tot en passat,!

sento tristesa passejant, i recordant ,
puc dir, amb tota seguretat,
que em, sento forastera, a la meva ciutat,

sento, molta pena, mil vegades ho diré
si algú, em pare, per preguntar, el nom, d'un carrer;
la meva resposta,....ho sento, però no ho se;

! Ah !, però segons el Butlletí, de la ciutat,
Sant Feliu, ha guanyat en qüestió, de seguretat,
aquí, em pregunto “ sense maldat “
als encarregats, de la nostre seguretat,
ulleres, de sol els han donat ?
Per no veure, del carrer, sols la mitat.

Crec que la fotografia, queda constatat,
tres setmanes, porta la bicicleta, que algú despistat
va deixar, i aquí s'ha quedat,

damunt d'ella, avui un gran anunci han posat
tot es permès, en aquesta la meva nova ciutat ?.
Però, no oblidem, ....hem guanyat en seguretat.

Malauradament, per mi, tot enredat.





Lolita Carrión 7 març 2016
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...