dimecres, 20 de març del 2019

! PRIMAVERA ¡


20 DE MARÇ DE 2019   PRIMAVERA !¡


No buscaba res especial,
retrobar-me amb aquesta foto, ha estat casual,


no ha estat dificil pensar,
45 anys he tingut que “ recular “
però ni un detall , del dia que el meu fill al mon arribar,
jo, ho puc oblidar,


era 2 de juny, 5 kilos pesar,
10 hores, passen quan el van fotografiar,


PRIMAVERA, llavors, a punt d'acabar,
PRIMAVERA, avui, ha de començar,


vull, que la foto del meu fill, Toni,
més que un ram de flors, la PRIMAVERA poder, anunciar,


recordar, que gràcies a ell
a casa nostre les QUATRE ESTACIONS de sobte,
VAN ARRIBAR,


va ser un esclat de sensacions, però….res tinc que explicar


qualsevol mare, ho sap, - el que sents, quan un fill,
que nou mesos dintre teu has portat
arriba el magic  moment per fi, el pots abraçar
( que per cert no vaig para de plorar ),


escrivint,  ara estic pensat, sóc una mare “ fleuma “
ho puc asegurar,


el dia d'avui, - ! PRIMAVERA ¡ -  fent el seu cicle,
l’any vinent,  també….. l’altre ha de tornar,


prego amb el cor a la mà,
els records, gravats a la memoria, res, amb faci, esborrar




Lolita Carrión 20 març 2019
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...