dimecres, 1 de gener del 2020

178 !¡.


178 !¡.


Ahir, últim dia de l'any 2019, el meu telèfon 
s'omplia, de missatges, amb els millors desitjos, per el 2020,

pero ha estat avui, a primera hora del matí
que amb sorpresa, no me explico, el que vaig a dir,

ha estat un numero, pero no de cap d'any, 
es un número, que estic segura he rebut 
de persones, que aquí ya no están, que m’han conegut,
pero que amb volen i m’han volgut,

ha estat el 178, que al punxarme 
el meu estat en sang el número, ha sortit,

al moment, tota la meva infantesa - joventut 
davant meu, amb imatges, he reviscut
de la casa on jo vaig néixer, en el número 178 del
anomenat, VA I VE ( els nascuts a l'època coneixen molt bé )

se que no ha estat casualitat, estic segura que el 178 ha estat enviat,
he viscut, tan feliç en la gran casa vella, 
que els meus, ulls s'humitegen, si penso amb ella,

avis, oncles, pares, germans per Festes de Nadal
tots junts nadales cantant,
per Sant Manel, Sant del meu pare, i germà …
si, ho vull recordar, m'ofego, amb costa respirar, 

els veïns, no voldria pas oblidar, amb tres llistats
no podria anomenar, tot el que per mi eran, 
tot el que em varen ensenyar, i quant estimar,

la nostalgia avui, es fa més evident, 
no conec la meva ciutat, on es la meva gent, ?
ni familia, ni parent ?

pero no sento tristor, sento en el meu interior, agraïment,
ha estat un numero...el 178, un regal inesperat
que per mi, avui en aquest nou any que ha començat
el destí, s’ha encarregat, de que per no sentir, soledat
regalar-me,” Felicitat “


Lolita Carrión 1 de gener 2020

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...