diumenge, 22 de març del 2020

UNA PREGUNTA...AL VENT ?.

UNA PREGUNTA...AL VENT ?

faig una pregunta, al vent,
tan sols, esperant per si ell, el vent amb comprent 

quant veus que et fas gran quan els anys van passant 
quan jo creia que el meu metge, mes pendent tenia que estar,
quan ell durant quasi 30 anys amb visitar, així ho va demostrar, L’ALTA AMB DONAR,

HO INTENTARÉ EXPLICAR: 
fa molts anys, jo en tenia “ 43 “ una diabetes revel,
- al Hospital Creu Roja de Barcelona ( avui Dos de Maig 
 el Dr. Lluis Vila Ballester, amb diagnosticar,

amb molta amabilitat, professionalitat, ell de la meva diabetes cuidar
fins el punt que mes de un cop, vaig tenir per tal motiu al
Hospital ingresar. Durant aquells anys del equip endocrí
certamen res a dir.

La meva pregunta que avui faig al vent,
es pensant que el vent bufant tan fort
pot tenir respostas per tot

la història continua així,,
del Broggi fer Hospital, 
alguns membres de l'equip de endocri
fa 10 anys, que visiten aqui.

el Dr. Lluís Vila, que en fos cap, de equip van decidir
10 anys que ( per proximitat totes les visites a mi m'ha passat )
cap problema, per mi ha estat, al contrari
la simpatia i amabilitat per part del Dr. han continuat.

arribant el mes d’octubre del any passat 
tot s’ha capgirat ?, al acabar la visita assenyalada ,
és quan de sobte el que, el Dr. Vila, amb diu em deixa “ cuadrada”

Dolors; aquesta visita d’avui, és la darrera, donar- te L’ALTA ES EL QUE AMB QUEDA  com una “ bleda vaig preguntar “ crec que vostè així no em pot deixar,?

mira, “ el Dr. explicar “ jo ara preparo una prejubilació pacients tinc que deixar
com tu,et saps molt bé portar tic segur que et puc deixar, pero Dr. que està dient,? crec que comprende,  puc intentar, si ha un altre endocrí de l'equip, amb volgués pasar.

La doctora de capçalera, ella a partir  d’ara et portarà.

El cert és que millor ni intenti al vent preguntar,
la actitud del Dr. Lluis Vila Ballester no té cap punt per poder agafar
mirant els meus nivells , com un metge l’alta pot donar.?
és millor no preguntar.

Lolita Carrión 22 març 2020

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...