divendres, 20 de març del 2020

UNA DITA, QUE NO, ÉS DEL CAS !¡

UNA DITA, QUE NO, ÉS DEL CAS !¡


! .  Qui no té feina, el gat pantina --

tot que tinc els elements, que fan falta,

Whisky, ( el meu gat ) pinta, per gats pentinar,
pels de gat, per donar, també, regalar.
tinc un gran problema, de cap manera es deixa, pentinar ,
SI, que l’agafo, pero nomes intentar, les urpes treu per esgarrapar,

 !. ARA BÉ LA QUARENTENA:

una recomanació de força major, si per sort del virus, no ets portador,
es # joambquedoacasa , per evitar de poder, tenir la infecció,
o la seva expansió  
com un clau, en una paret segueixo, la indicació .

Ho porto be, procurant que el meu cap, no pensi amb res preocupant
fa,  14 anys que sola, vaig “ trempejant, “ sola, sola..? doncs No,
- tinc el gat per anar parlant.

aquest munt de mitjons, son les meves “ manualitats “

se que perfectes, no estan, pero a treure,  cabòries del cap,
davant, les notícies malauradament, alermans
que el dia a dia, tots els medis, ens estan aportant ,

acabo amb una altre dita , ( de la meva collita )

“ de les meves “ manualitats “ riuras, 
pero una bona estona, pasaras “








Lolita Carrión 20 de març 2020 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...