divendres, 7 de gener del 2011

!¡ NIT DE REIS !¡

!¡ Melcior, me portat be !¡
!¡ de veritat...me portat be !¡
!¡ Me portat beeeee !¡

__ Cridava una nena,
darrera meu, al carrer.
__ Cridava?. No, S'ofegava.
i amb una carta a la ma.
!¡ Cridava al Rei, per poder-li donar.

!¡ Espurnes en els meus ulls
ella a mi ma fet saltar !¡

I no he pogut evitar,
pensar amb la sort de tenir, als meus pares,
__Que just la setmana, podien passar__
ferma viure, la il'lusió mes gran,
esperant la Nit de Reis, i el que ells et portaran;

Quan amb un fanalet,
i amb el nas vermell de fred.
en el Va i Ve jo esperava
per veure la Cavalcada,

!¡ A sopar d'hora i corrents...a dormir
__ dormia al llit amb la mama
i així durant durant la nit, no amb despertava
Mes ja l'ultim any, un soroll amb despertà,
Eren els Reis, que es van entrebancar,

Potser seria el Vi Bo, que bevien
amb un bon troç de torro?
Potser eren els camells, també deixávem
menjar per ells?

La qüestió, que els vaig sentir
I ja no vaig poder dormir,
!¡ Tant fort el cor amb bategava
com tres tambors tocant a la vegada !¡

No es tenen "traumes" quan et vas fent gran,
Si la il'lusió es va fomentant
Avui Nit de Reis, amb 64 anys
Gairebé no he dormit
Malgrat tot...cap soroll he sentit.

2 comentaris:

Joaquín Campos ha dit...

Lolita, si tu hiciste la foto yo estaba detras tuyo. Me gusta tu blog.
SALUD.

Lolita ha dit...

Hola Groucho si que hice la foto
yo, lastima de no conocernos
y gracias por leer mi blog.

es un poco tristón, ¿ verdad ?
pero asi es como me siento.

saludos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...