diumenge, 2 de juny del 2013

EM PREGUNTEN COM ESTAS ?.


EM PREGUNTEN COM ESTÀS ?.


Com tinc que estar?
Molt BE,” per a ningú molestar !
es obligat contestar ¡

tan em fa a qui pugui molestar
NO, NO estic be ¡
tan em fa si no ho volen escoltar,
amb les dues mans el meu cap
molt fort tinc que apretar
se que de un moment, al altre ha de explotar

ho puc aixi plantejar ¡
amb ciment com una columna
uns valors, els meus pares
mentre van viure
en mi van treballar
aquesta columna avui
cada dia mes fort la veig trontollar
i tinc por, por per el moment
cada cop mes proper
que les runes ja seran com de paper
i en un dia ventós com avui
de mi dels meus valors, no en quedi res ¡

i em pregunten si estic be ?.

La Festivitat del Corpus
avui s'ha de celebrar ?.
( res a dir, com a creient haig de acceptar )

Avui fa 41 anys que la mare del meu marit ens deixar
( aixi es la vida s'ha de acceptar )

Avui fa 10 anys que la mare varem enterrar 
( altre cosa que la vida em fa acceptar )

Avui el meu fill 40 anys ell farà
i aquí li pot importar ?,

penso que tan sols a mi
nou mesos al ventre el vaig tenir
nou mesos que com a fill el vaig sentir

avui  com a fill es completament desconegut per a mi ¡

i em pregunten si estic be ?.

SI, soc immensament Feliç
seria egoista per la meva part
en un dia com avui “
no reconèixer...la meva felicitat !¡

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...