dilluns, 2 de març del 2015

FORASTERA A LA MEVA CIUTAT ?


FORASTERA A LA MEVA CIUTAT ?


Sant Feliu, avui dia amb el meu parer
la veig una Ciutat, que no reconec de re,
evidentment, que no es sols, el meu pensament
es també el que mols veïns, van dient,

tot es veu diferent, si el tema de Festes toquem
sempre es apunt, nostre Ajuntament !

la gent surt al carrer convençuts,
per passar-ho be,

ahir diumenge 1 de març, jo vaig sortir tam-ve
tant rara i poc animada dec ser ?.
Ho reconec, dons jo no ho passo be,

Si, si... em sento forastera es veritat
en aquesta la meva Ciutat !.

dues voltes per la Plaça de la Vila passejant;
a dret, i esquerra las cares de les persones tot mirant,
cap cara es coneguda, ho trobo tot tant estrany,

cert que també, sol passar,
si per un altra Ciutat, vull passejar
com no i vaig néixer, res m'ha de preocupar;

però el que ahir vaig notar, no vull deixar d'explicar !.
al anar jo caminat...dins meu, un pessic, anava notant,
la tristesa era tant gran, a casa vaig acabar marxant

sola, anava pensant, com potser,
a ningú coneixes si surts al carrer?

quant soc nascuda aquí !. al “Va i Ve,” !.
de veritat, pena m'ha causat
un dia que surto, a passejar per la meva Ciutat
08980... Sant Feliu de Llobregat









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...