divendres, 20 de març del 2015


IV SETMANA DE LA POESIA SANT FELIU DE LLOBREGAT


AXI VISC O DEFINEIXO EL DIA A DIA:


una platja amb calma, veure com neix un nou dia,
crec que això, es POESIA

veure la cara de un infant, mirant als Reis, en el seu dia,
crec que això, es POESIA

tancar els ulls, ompli-te dels olors de primavera, cada dia,
crec que això, es POESIA

mirar una rosa, banyada per la rosada, un dia i un altre dia
crec que això, es POESIA

tenir uns llavis a prop que amb dolç peto, les llàgrimes assequin, un bon dia
crec que això , es POESIA

si mirant al cel veig orenetes voleia, quant apunta el dia
crec que això, es POESIA

acaricià la carona de la meva neta, tancar els ulls, sentir una ma que em guia
crec que això, es POESIA

si en un moment revisc records que han format part de la meva vida
crec que això, es POESIA.


Son pensaments, reflexions, moments, que van passant

no vull pas semblar pedant
ho tinc molt clar, honestament dic i repetiria ,

Mai sabré jo, escriure POESIA¡








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...