dijous, 8 d’octubre del 2015

BE " DONCS JA LA TENIM AQUÍ "


BE “ DONCS JA LA TENIM AQUÍ “


La GRAN “... Festa Major petita “
en honor del nostre copatró Sant Rarimi,

certament, es el que es deia, a la nostre Ciutat
però - fillets, tot ha canviat -

12 d'octubre, Festa Major Petita Sant Feliu de Llobregat
Si ja ho se – en el segle passat -

12 d'octubre, ( com a l'agost tot es tancat )
passar la Festa Major a octubre,
fa molts anys, el nostre Ajuntament,
va trobar del tot justificat.

Ara be, com els temps, canvien una barbaritat;
12 d'octubre, amb Festes de Tardor “ de moment “
s'han transformat. ! Ep, dic de moment ¡

( abans de continuar, son “ les meves coses, “ quedi clar )

per començar, el programa de Festes ,
( que a la bustia em van deixar )
el dibuix de portada ja ho deixa clar,

UN DRAC !!! de foc, envoltat - !.

Perquè, no per exemple, el nostre campanar ?.
Perquè, no per exemple, la nova plaça de l'estació ?
Perquè, no, per exemple... ? perquè no ?

Crec perquè, les Festes amb el DRAC !.
Ja està tot, representat,

de aquí el meu comentari, de “moment “
no em puc estranyar, si el any vinent,
12 d'octubre FESTES DE COLLES !!!
s'acaba dient.!!.

Els “ petits, “ ja ho esperant, diu el jovent;

callar, i somriure, però, diu el meu pensament,
no coneixen altre cosa.... malauradament ¡.

! una dita diu : “ si no vols pols, no vagis a l'era “
aixo mateix faig jo, quedar-me a casa meva ¡

NOTA:
No estic en contra, de Diables...seguissis... correfoc,
se be el que es, tinc un fill, de 42 anys,
que ha estat diable, cap de colla, participant, ajudant. Any darrera any ¡.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...