dijous, 29 d’octubre del 2015

FESTA DE TOT SANS, O CARNESTOLTES


FESTA DE TOT SANS, O CARNESTOLTES ?.


Penso, que el meu cervell,
t'he de compren-cio, fins un nivell,
!.com jo, es va fent vell;

m'esforço i em vull esforçar,
però, certes costums, el nivell, no pot sobrepassar;

tan-ve, no es menys cert, que amb la edat
par del mateix es sol calcificar,

mes avui no vull de meu cervell parlar
tant sols m'agradaria, esbrinar.....

( no no es, pas res de si castanyes, panellets,
per Tots Sants menjar )

es tracte de brutícia, teranyines, aranyes ,
caps, de calaveres, guarnits, fantasmes,
ganivets ensangonats enguany moltes teranyines
per comerços, que al entrar,
no se, ni el que vaig a compar,

es aquí on em torno a preguntar
Tot Sans o Carnestoltes ?.

Se també que tenim que obrir portes
però si fa massa corrent, ja coses, que el vent, s'emporta,

de sempre, la setmana de Tot Sans
s'acostuma els nínxols anar a netejar
sobre tot, les teranyines, i aranyes espolsar
el contrari del que ens volen imposar “

personalment, mai m'ha agradat,
però agraeixo el respecte, que del lloc, m'han ensenyat.

Em faix una ultima pregunta
tinc una neta de dos anys
es bo per el seu cervell, ensenyar-li, a tenir por,

S'acosta el dia mes sagnant...!!.
comencem a tremolar....!- quina por - ¡
serà per els nostres petits, la nit millor?.


1 comentari:

Joaquín Campos ha dit...

Ya sabes que yo soy de castanyada, me repugna la mierda esa del jalogüi o como se escriba.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...