dilluns, 11 d’octubre del 2010

!¡ ES ANGOIXA ?.. NO.. ES ENVEJA !¡


No, es pas per fer mal, !¡ però, es enveja !¡
Enveja, dins el meu cap, que no em deixa,
que m'ofega, que jo vull respirar, i que tant sols puc cridar.

!¡ T'envejo a Tu !¡ !¡ També a Tu !¡


A TU, que al teu costat, tens una ma,
A TU, que tens unes galtes, per poder besar,
A TU, que sens el teu cor, bategà,
A TU, que ets plena de juventut,
A TU, que les ganes de viure, no has perdut,
A TU, que tens, pares, company, fills, amics de debò germans...
A TU, que no ten adones, !¡ Que jo tinc buides les mans !¡
A TU, que penses, que parles, que esperes, amb il-lusió el demà,
A TU, que no t'interesa, si tinc ganes de plora,
A TU, que no saps de mi, si jo amb puc controlar,
A TU, que que no saps, de mi, que al anar, jo a dormir, no voldria despertar,
A TU, que tens poca vida, o be tanta, per jo poder-te enveja.


Dins del meu cap, un gran núvol:
sols plorant, sa aclarirà,
!¡ No amb deixo de preguntar...
podrà el meu cor trasformar ?.
que la amargor, que jo sento
dolçament...aquesta enveja amb treurà ?.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...