diumenge, 7 de juny del 2015

!!! FESTA, ALEGRIA !!!



!!! FESTA, ALEGRIA  !!!


Començaré per dir, que no se que dir,
son las 6 del mati,
colles, rialles ? No,- crits a la plaça,
que hi gaudit tota la nit -

el fet de no poder dormir, ni tant sols descansar,
fa que la llarga nit, el meu cervell, no pari de pensar

com es l'hora de canvis puc fer una enquesta, al ciutadà
on la pregunta, seria...tenim que el nom de la nostra Ciutat canviar ?

Las propostes:... es podria anomenar
Sant Feliu dels pixats,( Baix Llobregat )
Sant Feliu dels mal educats,( Baix Llobregat )
Sant Feliu, en festa permanent ( amb permís del nostre Ajuntament )
Sant Feliu dels gossos,( millor dels terres cagats ?
? ? ? ? ? ? ? ? ?
Sant Feliu en si, de moltes maneres es podria dir,

Cap del vaig Llobregat, es privilegi de la meva ciutat,
que si, soc conscient, del que estic dient, - considero meva aquesta ciutat -
en ella i nascut, batejat, combregat, confirmat, casat...
molts membres de la meva família,
la vida han deixat a la meva Ciutat , Sant Feliu de Llobregat !¡

quant aquesta la meva Ciutat, senties l'orgull al dir,
Si, soc filla d'equí.;

68 anys han passat, de un passat quasi tot desbaratat;
sempre la vida, t'he un abans, i un després
ara toca el després, amb que consisteix ?
Ho definiré amb una paraula, - hi tu més -

Festes al barri ....Festes al barri... Festes al barri...
em pregunto, no es tot com una anestesia ;
perquè del moment perdi consciencia ?

! - Alegria señores, venga alegria, hay que bailar ¡-

no reco-neixo, tampoc amb sento identificada,
sent per mi una trista realitat, l'actualitat a la meva Ciutat
Sant Feliu de Llobregat ¡¡.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...